FAQ ROLLSCHOOL

czyli najczęściej zadawane prze Państwa pytania 😊


Jak mogę zapisać się na zajęcia?

Na zajęcia grupowe można zapisać się tylko przez naszą stronę internetową (www.zapisy.rollschool.pl), po zalogowaniu się na swoje konto użytkownika. Nie prowadzimy zapisów telefonicznych ani poprzez e-mail.

·Czy można zapisać się na zajęcia grupowe telefonicznie lub przez e-mail?
niestety nie ma takiej możliwości. Na zajęcia zapisy przyjmujemy wyłącznie poprzez naszą stronę www.rollschool.pl/zapisy - po zalogowaniu się w systemie można zapisać się na wybrane zajęcia w ramach limitu miejsc w danej grupie

Czy prowadzicie też zajęcia indywidualne?Jaka jest ich cena, gdzie się odbywają i jak się na nie zapisać?
Tak, oprócz zajęć grupowych prowadzimy też zajęcia indywidualne 1 na 1 lub w małych grupach tj 2-4 osobowych w umówionej lokalizacji i terminie. Istnieje też możliwość lekcji indywidualnej w języku angielskim lub hiszpańskim.
Na zajęcia indywidualne zapisujemy się telefonicznie bezpośrednio o wybranego instruktora (telefony do instruktorów są na stronie) ustalając wspólnie pasujący obu stronom termin i lokalizacje (prosimy brać pod uwagę, że nie każdy instruktor jest w stanie dojechać w dany rejon Warszawy).
Cennik zajęć indywidualnych znajduje się na naszej stronie w tym miejscu: https://zapisy.rollschool.pl/cennik/zajecia_indywidualne/
Z uwagi na zajęcia grupowe odbywające się zgodnie z grafikiem na stronie, może być ciężko znaleźć wolnego instruktora w ciągu tygodnia od godziny 17.00 w górę czy w niedziele.

·Czy organizujecie obozy rolkowe/półkolonie?

Tak, obozy rolkowe organizujemy dla dzieci co roku w czasie wakacji szkolnych od 2017 roku
Półkolonie rolkowe dla dzieci organizujemy zarówno w ferie zimowe jak i w czasie wakacji. Zarówno sami (półkolonie rolkowe -3-4h rolek dziennie + inne atrakcje) jak i ze szkołą języka angielskiego (półkolonie rolkowe z językiem angielskim – 2h rolek dziennie)
Dla dorosłych oraz rodzin z dziećmi organizujemy co roku 3 Family Campy (na Majówke, na długi weekend z bożym Ciałem oraz na pierwszy weekend września)  czyli wyjazdy rodzinne połączone ze szkoleniami rolkowymi i innymi aktywnościami około rolkowymi dla dużych dzieci, kiedy ich pociechy już pójdą spać😊
Więcej informacji o obozach, półkoloniach i family campach znajdziecie na naszej stronie www.obozrolkowy.pl

Jak sprawdzić kto prowadzi grupę moją i/lub mojego dziecka?

Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do zakładki „moje zajęcia”. Następnie wybierz osobę, której zajęcia dotyczą -> na górze wyświetla się zakładka z imieniem osoby dorosłej rejestrującej konto, a obok wyświetlą się zakładki z imionami dzieci, jeśli były dodane do konta.

Jeśli chcemy sprawdzić swoje zajęcia otworzą się one od razu po kliknięciu w w.w. zakładkę w „nadchodzących zajęciach”, w przypadku dziecka po kliknięciu w zakładkę z jego/jej imieniem.
W nadchodzących zajęciach przy dacie, lokalizacji, poziomie grupy pojawia się także imię i nazwisko instruktora prowadzącego dane zajęcia. Po kliknięciu w jego imię i nazwisko otworzy się opis danego instruktora i numer kontaktowy do niego.

W historii zajęć znajdują się wszystkie zajęcia, na które byliśmy zapisani wraz z adnotacją o ich dacie, instruktorze prowadzącym dane zajęcia, statusie płatności, poziomie grupy czy lokalizacji.

Jak sprawdzić dokładną lokalizację zajęć?
Dokładną lokalizacje wraz z pinezką w konkretnym punkcie na mapie, można znaleźć klikając w nazwę danej lokalizacji. Otworzy się opis danej lokalizacji, informacje o niej a także poniżej jej wyświetlą się aktualnie prowadzone w tym miejscu grupy.
Uwaga lokalizacje mają charakter sezonowy tj – zajęcia na salach odbywają się w okresie październik- kwiecień a na zewnątrz maj- wrzesień. Wiec jeśli szukając zajęć np. w Parku Szymańskiego czy na Stadionie Narodowym w zimie to nie pokażą się one pod mapą (pojawią się tam w okresie wiosennym kiedy będą tam prowadzone), podobnie z salami. Podczas wakacji sale są nieczynne, nie jeździmy na nich wtedy wiec np. próżno szukać zajęć w SP 319 w lipcu czy sierpniu -> pojawią się znowu od końca września.

Jak mogę być pewien, że jestem na właściwych zajęciach?
Jeśli obawiasz się, że możesz się pomylić co do grupy czy instruktora, zwróć uwagę na nasze charakterystyczne niebieskie koszulki z logiem szkółki, w których prowadzone są zajęcia. Wszyscy nasi instruktorzy są ubrani w te właśnie koszulki, co gwarantuje, że łatwo i szybko rozpoznasz, że jesteś na właściwych zajęciach. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, zawsze możesz zwrócić się bezpośrednio do instruktora

·Co trzeba zabrać na zajęcia?
W opisie każdych zajęć znajduje się zakładka „dodatkowe informacje o zajęciach na salach” gdzie znajdziecie wszystkie rzeczy, o których należy pamiętać wybierając się na naszej zajęcia: poniżej lista

·Gdzie odbywają się zajęcia jesienią i zimą kiedy na zewnątrz jest chłodno i pada?


Jesień i zima to dla nas nie problem. Jeździmy na ciepłych salach gimnastycznych w szkołach lub miejskich ośrodkach sportowych. Zajęcia na salach odbywają się od października do kwietnia (czasem nawet dłużej).

Czy zajęcia odbywają się cały rok?

Generalnie zajęcia prowadzimy przez cały rok. Od października do kwietnia/maja na salach gimnastycznych a w okresie maj-wrzesień na zewnątrz. Każda grupa ma jednak swój harmonogram zajęć, który możecie znaleźć w informacjach o danej grupie – rozwijając listę „kolejne terminy”. Zapisy na zajęcia salowe startują w połowie września (same grupy startują zawsze w pierwszym tygodniu października), Zapisy na zajęcia na zewnątrz uruchamiane są w zależności od pogody w kwietniu lub w maju do czerwca włacznie oraz na okres wakacyjny (lipiec-wrzesień).
Zajęcia na Sali odbywają się niezależnie od pogody. Zajęcia na zewnątrz odbywają się tylko przy bezdeszczowej pogodzie (kwestie bezpieczeństwa) – niektóre nasze lokalizacje na zewnątrz mają możliwość przeniesienia na sale – wtedy w razie deszczu nie są odwoływane

·Nie mogę uczestniczyć w zajęciach, na które jestem zapisany/a (lub jest zapisane moje dziecko) – co mam zrobić? Czy i jak mam zgłosić nieobecność?
Jeśli wcześniej wiesz, że Ciebie (i/lub) Twojego dziecka nie może być na zajęciach w danym dniu – zgłoś w systemie na swoim koncie nieobecność na zajęcia w danym dniu (klikając w przycisk nieobecność jak w przykładzie). Przycisk „nieobecność” jest aktywny przy każdych zajęciach do 12 godzin przed zajęciami (aktualnie  nawet do 6h przed) – potem przycisk znika i nie można już zgłosić nieobecności  na zajęciach i traktuje się je zgodnie z regulaminem jako odbyte zajęcia, za które płatność trzeba uregulować (lub jeśli ma się aktywny karnet, ściągną się z niego jedne zajęcia).
Zgłoszenia nieobecności wysłane mailowo lub sms-owo na numer szkoły lub bezpośrednio do instruktora nie będą uwzględniane
Jeśli masz karnet, a zgłosiłeś nieobecność, możesz ja odrobić zapisując się jednorazowo na dowolne zajęcia w czasie trwania ważności karnetu. Jeśli zajęcia, na które zgłaszasz nieobecność były opłacone jednorazową wpłatą – zostanie Ci wygenerowany, automatycznie przez system, tzw „karnet techniczny” który zgodnie z regulaminem umożliwia wykorzystanie opłaty za zajęcia w dniu 14 dni od momentu zgłoszenia nieobecności (nie od momentu samych zajęć). Jeśli wiesz, że w ciągu tych 14 dni nie dasz rady zrealizować zajęć wcześniej wykupionych pojedynczym wejściem – napisz do nas to zwrócimy Ci pieniądze.

Jak wybrać poziom grupy adekwatny do moich umiejętności?

Wejdź na nasza stronę w zakładkę kategorie zajęć  https://zapisy.rollschool.pl/kategorie_zajec/

Po wybraniu danej kategorii kliknij w przycisk „więcej” – otworzy się informacja jakich elementów będziesz uczyć się w danej grupie i które elementy już musisz mieć opanowane, żeby się do niej zapisać. Poniżej opisów wyświetli się lista najbliższych terminów wraz z lokalizacjami i trenerami, którzy aktualnie prowadzą grupy na tym poziomie zaawansowania.

·Jak opłacić zajęcia?
Zajęcia można opłacić na 5 sposobów

Zajęcia trzeba opłacić z góry przed zajęciami. Można to robić regulując pojedyncze wejścia lub wykupując karnet, który rozliczy w czasie jego trwania najbliższe 4 lub 8 zajęć, na które jest się zapisanym, chyba że wcześniej minie jego ważność.

Jak dodać subkonto dziecka
Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się na swoje konto na górze w pasku trzeba kliknąć w zakładkę „moje dzieci”, a następnie „dodaj dziecko”

Jak działają karnety?
Karnety umożliwiają tańsze rozliczenie przyszłych zajęć użytkownika wypadających w czasie trwania ważności karnetu. Karnety nie są przypisane do konkretnej grupy czy lokalizacji!
Zakup karnetu nie gwarantuje też miejsca w danej grupie a jedynie umożliwia rozliczenie zajęć, na które jest się zapisanym

Oferujemy karnety na 4 lub 8 wejść oraz karnety open (nielimitowana liczba wejść). Karnety są ważne 30 dni  od momentu zaksięgowania wpłaty. Wpłaty online przez nasz system i konto użytkownika (przelewy24.pl oraz BLIK) księgują się w czasie rzeczywistym. Wpłaty zwykłym przelewem księgują się z reguły w następnym dniu roboczym – warto o tym pamiętać, gdyż np. przelewy zrobione w piątek po południu zaksięgują się u nas dopiero w poniedziałek rano (chyba, że macie konto w tym samym banku tj w Santanderze)

Jeśli zapisałeś/aś siebie i/lub dziecko na zajęcia musisz sam policzyć czy dany karnet Ci się opłaca. Rozpoczęty a niewykorzystany karnet nie podlega zwrotowi.

Karnet na 4 zajęcia nie oznacza 4 kolejnych zajęć w danej grupie (np. w poniedziałki o 19.00 w SP 343), chociaż może być też w ten sposób wykorzystany (najczęstszy przypadek). Równie dobrze można wykorzystać go zapisując się na pojedyncze zajęcia np. w poniedziałki o 19.00 w Sp 343 oraz w środy o 19.00 też w SP 343 i czwartki o 19.30 na Arenie Ursynów. Wykupiony karnet rozliczy najbliższe 4 zajęcia. 
Karnety nie ulegają przedłużeniu z uwagi na świeta, dni ustawowo wolne od pracy czy np brak zajęć w danym okresie np długi weekend

·Czy mogę rozliczyć zaległości karnetem
Niestety nie ma takiej możliwości. Zgodnie z naszym regulaminem karnety umożliwiają rozliczenie tylko przyszłych zajęć i nie działają wstecz. Trochę jak karta miejska – jeździsz, jeśli wcześniej naładujesz, albo kupujesz pojedyncze bilety :P

Czy karnet jest przypisany do danej grupy?

Nie, karnety nie są przypisane do konkretnej grupy czy lokalizacji. Umożliwiają jedynie rozliczenie zajęć, na którym jest się zapisanym.

Kupiłem karnet, ale zajęcia nadal widnieją jako nieopłacone i pokazuje mi się przy nich okienko z możliwością opłacenia zajęć. Czemu tak się dzieje?

Zajęcia z karnetów są rozliczane w momencie potwierdzenia realizacji zajęć przez instruktora. Do tego czasu zajęcia mogą wyświetlać się jako nieopłacone, pomimo dostępnych godzin na karnecie. Jeśli karnet masz ważny i są na nim jeszcze dostępne zajęcia nie musisz nić robić – po sprawdzeniu listy obecności przez instruktora – oznaczą się one jako opłacone.

Czy karnet daje gwarancje miejsca w grupie?

Zakup karnetu nie gwarantuje też miejsca w danej grupie a jedynie umożliwia rozliczenie zajęć, na które jest się zapisanym. Najlepiej najpierw zapisać się na interesujące nas zajęcia, policzyć jest planowanych zajęć w okresie ważności karnetu i czy uda nam się zrealizować go biorąc pod uwagę m.in. wypadające po drodze święta, odwołania zajęć z powodu choroby itp.
Np. panując zakup karnetu w grudniu trzeba wziąć pod uwagę przerwę świąteczną i noworoczną. Przykład.

Chodzimy z dzieckiem tylko w niedziele na 10.00 na zajęcia w Pruszkowie. Chcemy kupić 2 karnety na 4 wejścia (jeden dla siebie a drugi dla dziecka). Poprzedni karnet skończył nam się 30 listopada. W grudniu niedziele wypadają 5,12,19 i 26. 26 grudnia nie ma zajęć a 19 grudnia planowaliśmy pojechać na działkę, wiec, jeśli chcemy wykorzystać karnet w ciągu jego obowiązywania (30 dni) musimy przyjść na zajęcia 5 i 12 grudnia, a pozostałe 2 zajęcia wykorzystać w innej lokalizacji. Jeśli inna lokalizacja nam nie bardzo odpowiada trzeba zastanowić się czy nie lepiej będzie wykupić pojedyncze zajęcia.

Ile dni jest ważny karnet?
karnety są ważne 30 dni od czasu zaksięgowania środków na naszym koncie. Wpłaty online przez nasz system i konto użytkownika (przelewy24.pl oraz BLIK) księgują się w czasie rzeczywistym. Wpłaty zwykłym przelewem księgują się z reguły w następnym dniu roboczym – warto o tym pamiętać, gdyż np. przelewy zrobione w piątek po południu zaksięgują się u nas dopiero w poniedziałek rano (chyba, że macie konto w tym samym banku tj w Santanderze)

Jakie są typy karnetów ?
Oferujemy karnety na 4 lub 8 wejść oraz karnety open (nielimitowana liczba wejść). Karnety są ważne 30 dni od momentu zaksięgowania wpłaty.

Czy mogę wykorzystać zajęcia z karnetu innej osoby np. swojego dziecka, męża, żony itp.?
Niestety nie. Nasze karnety są imienne i mogą być zrealizowane tylko przez osobę, na którą były zakupione

Czy można zawiesić karnet?
Tylko w przypadku kontuzji uniemożliwiającej udziału w zajęciach dopuszczamy zawieszenie karnetu na okres dojścia do pełni zdrowia. Prosimy wysłać wtedy maila na kontakt@rollschool.pl wraz diagnozą lekarza.

Ważność karnetu – a odwołane zajęcia

Karnet jest ważny 30 dni od momentu zakupu i pozwala rozliczyć nadchodzące najbliższe zajęcia. Nie jest przypisany do danej lokalizacji więc jeśli incydentalnie jakieś zajęcia zostaną odwołane z przyczyn od nas niezależnych np. z uwagi na wyłączenie danej Sali z uwagi na turniej/wystawę szkolną – karnety nie są przedłużane. Zachowają swoją ważność i w ramach tego karnetu można zapisać się na zajęcia innego dnia lub w innej lokalizacji. Podobnie sprawa tyczy się tzn długich weekendów lub okresów świątecznych, podczas których zajęcia nie odbywają się - prosimy  przed zakupem karnetu sprawdzać w danej grupie, na którą się zapisujemy ile zajęć i w jakim terminie jeszcze zostało.

Czy karnet na 30 dni jest tożsamy z miesiącem kalendarzowym?

Dla Waszej wygody, aby nie czekać z zakupem karnetu zawsze do 1 danego miesiąca, karnet jest ważny 30 dni od dnia zakupu (zaksięgowania wpłaty).

Byłem zapisany na zajęcia, ale jak wchodzę na swoje konto nie widzę tych zajęć w nadchodzących zajęciach. Co się stało?
Zgodnie z regulaminem, jeśli w danej grupie masz więcej niż 2 niezgłoszone nieobecności, system automatycznie wykreśla Cię z zajęć. Ma to zapobiec zajmowaniu miejsc w grupie przez osoby, które zapisały się a nie chodzą i blokują miejsca, z których chętnie skorzystałyby bardziej zainteresowane osoby. Jeśli chcesz z powrotem zapisać się do grupy, ureguluj zaległość na swoim koncie (jeśli taka nastąpiła).


Przy niektórych zajęciach widnieje dopisek „zajęcia rodzinne”. O co w tym chodzi?

Zajęcia rodzinne to zajęcia, podczas których jednocześnie w tym samym miejscu są prowadzone grupy zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Jest to niewątpliwe ułatwienie dla rodziców, którzy też chcą ćwiczyć w jednym czasie ze swoją pociechą.
Podczas takich zajęć jednocześnie prowadzone jest kilka grup dorosłych i kilka grup dzieci oczywiście z podziałem na różne poziomy zaawansowania. Dzieci jeżdżą ze swoim instruktorem a dorośli ze swoim w rożnych częściach tej samej Sali ale w tym samym czasie.
Przy zapisie na takie zajęcia zapisujemy dzieci do grup dziecięcych a siebie (dorosłych) do grup dla dorosłych.
Dzieci nie jeżdżą na zajęciach w jednej grupie z dorosłymi

Czy na zajęcia rodzinne mogę zapisać same dziecko jednocześnie nie uczestnicząc w zajęciach?
Tak, nie trzeba samemu brać udziału w zajęciach, żeby zapisać na nie dziecko, nawet jeśli są one oznaczone jako „zajęcia rodzinne”

Czy na grupę np. dorośli – podstawy oznaczone jako „zajęcia rodzinne mogę się zapisać jako osoba dorosła bez dziecka?

Oczywiście, że tak. Zapisy są prowadzone do poszczególnych grup osobno. Tj osobno do grup dzieci i osobno do grup dla dorosłych. Oznaczenie zajęć jako „zajęcia rodzinne” ma ułatwić rodzicom z dziećmi znalezienie zajęć, podczas których równocześnie mogą potrenować wraz ze swoją pociechą w tym samym czasie ale każdy w swojej grupie.

Co to są zajęcia sekcji sportowej? Jak się do niej dostać?
Zajęcia sekcji sportowej to zajęcia dla dzieci i nastolatków, które ambitnie podchodzą do tematu rolek i chcą jeździć więcej niż 1-2 razy w tygodniu, ściągać się w zawodach i w przyszłości stanowić o silę tego sportu 😊
Dzieciaki w sekcji trenują 2-5 razy w tygodniu w zależności od grupy.
Więcej informacji o sekcji, rekrutacji oraz zajęć można znaleźć na naszej stronie w tym miejscu: https://rollschool.pl/sportowa-sekcja-rolkowa-dla-dzieci/ 
Do sekcji obowiązują testy sprawnościowe przed zapisaniem się na zajęcia

Karnet Classic

1. Co obejmuje karnet?
Karnet classic 4 Karnet obowiązuje tylko w ramach wybranej grupy i tylko na 4 kolejne zajęcia danej grupy, liczone od momentu aktywacji karnetu.
Karnet classic 4+4 Karnet obowiązuje tylko w ramach dwóch wybranych grup i tylko na 4 kolejne zajęcia tych grup, liczone od momentu aktywacji karnetu.
2. Czy mogę pominąć zajęcia z karnetu classic?
Tak, dopuszcza się jednokrotne pominięcie zajęć w każdej z grup. Aby to zrobić, zgłoś nieobecność, pamiętając, że masz limit 3 nieobecności na każdą grupę w ciągu jej trwania. Oraz nie można zgłosić więcej niż jedną nieobecność podczas trwania karnetu. Zgłoszenie nieobecności przedłuży karnet o 1 dodatkowe zajęcie w danej grupie.

Lista Rezerwowa

1. Jak mogę się zapisać na Listę Rezerwową?
W momencie gdy wybrana grupa nie ma już miejsc pojawia się po prawej stronie możliwość zamówienia powiadomienia po kliknięciu, "powiadom mnie" o zwalniającym się miejscu.
2. Jak działa powiadomienie o zwolnieniu się miejsca?
Jeśli zdecydujesz się zamówić powiadomienie o zwolnieniu się miejsca, otrzymasz informację e-mailową, gdy któreś z miejsc zostanie zwolnione i będzie dostępne do zapisu. Pamiętaj, że takie powiadomienie może otrzymać kilka osób, więc nie zwlekaj z zapisem, bo miejsce na które czekasz może być zajęte przez inną oczekującą osobę. Dzięki temu masz możliwość szybkiego zareagowania i zapisania się na wolne miejsce.